سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مغازه‌ای که مرگ می‌فروشد!

  • کد خبر: ۱۷۹۸۳۳
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
مغازه‌ای که مرگ می‌فروشد!
مغازه جدیدی سر کوچه باز شده بود و داخلش فقط یکی دو تا میز و چند تا صندلی بود.

مغازه جدیدی سر کوچه باز شده بود و داخلش فقط یکی دو تا میز و چند تا صندلی بود. داشتم از فضولی بابت اینکه آنجا چه کسب و کاری قرار است راه اندازی شود می‌مُردم. برای جلوگیری از مرگ ناشی از فضولی رفتم داخل و از دونفری که پشت میز بودند پرسیدم: ببخشید قراره اینجا چه کاری راه بیندازید؟

یک نفرشان گفت: قراره اینجا به کسانی که می‌خوان خودکشی کنند مشاوره بدیم. همین طوری هم کلی خودکشی ناموفق داریم. چرا باید زیادتر بشن. ما کمک می‌کنیم فرایند خودکشی موفق تسهیل بشه.
چه جالب. پس منم می‌خوام خودکشی کنم.
به خاطر مشکلات مالیه؟
نه. حتی یک مشکل مالی هم ندارم. به خاطر اینه که تنهام و هنوز کسی رو پیدا نکردم که ضریب هوشی بالا و هم سطح خودم
داشته باشه.

پس اگه از لحاظ مالی هیچ مشکلی ندارید پیشنهاد می‌کنم ۲۰۰ میلیون تومان واریز کنید تا شما را به پاریس ببریم و شما آنجا خودتان را از بالای برج ایفل پرت کنید پایین. اجازه ورود به داخل برج هم با ما. راستی می‌گید منبع درآمدتون چیه که مشکل مالی ندارید.
گفتم: هر ماه رأس ساعت ۲۴ یکی از این سی شب، یارانه سیصدهزار تومنی به حسابم میاد که دیشب آخرین موردش بود. اگه دلتون نمی‌سوزه ماه دیگه هم همین مقدار به حسابم میاد.

با تعجب پرسید: شما که گفتید مشکل مالی ندارید، ولی تنها منبع درآمدتون یارانه است. یارانه هم که کفاف هیچی رو نمی‌ده.
گفتم: آخه من فقط نون خالی می‌خورم.
گفت: ببخشید پاریس پیشنهاد دادم. شما با ۲۵۰ هزار تومن می‌تونید از ما مرگ موش مخصوص بخرید و خودکشی کنید.
گفتم: گرون نیست. مرگ موش قیمتش پایین‌تر از این حرف هاست.

گفت: مرگ موشی که ما می‌فروشیم، یک مرگ موش کاملا متفاوته. داخلش مواد نگهدارنده یا سرطان زا نداره.
خندیدم و گفتم: کسی که بخواد خودکشی کنه چیزی برای از دست دادن نداره.
بهداشت و سلامت تا لحظه آخر عمر اهمیت داره.
ولی برای من از همون اول عمرم، اهمیت نداشت. در عنفوان کودکی هم وقتی منو می‌فرستادند سبزی بخرم، توی راه برگشت تربچه هاشو با گل و لایی که روشون بود، می‌خوردم.

تو که شروع خوبی نداشتی، سعی کن حداقل پایان خوب و بهداشتی داشته باشی.
اینو خوب اومدید.
پس کارتتو بکش. به خاطر اینکه بار اولته اومدی مغازه ما، ۱۸۰ هزار تومن بکش.
کارتم اون قدر‌ها موجودی نداره.
خودت گفتی تازه یارانه ریختن؟

ریختند، ولی امروز بریز و  بپاش کردم و ماست چکیده و پنیر هم خریدم، الان هم فقط پانزده هزار تومن توش داره! نمیشه الان مرگ موش رو بهم بدین ماه بعد که یارانه مو ریختند پولشو حساب کنم.
در همین حین همکار کناری اش که تا این لحظه سکوت کرده بود به او گفت: به جای اینکه مردم رو سرکار بذاری، برو یک سر بزن، ببین اگه تابلو مغازه املاکمون آماده شده، بیان نصبش کنن.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->